Informacje

Przydatne informacje

  1. Rezerwacji dokonujemy wyłącznie poprzez strony internetowe, w szczególności poprzez www.apartamentypodgondola.pl. Nie prowadzimy rezerwacji przez telefon .

  2. Cena za wynajęcie apartamentu zawiera wszystkie opłaty, łącznie ze sprzątaniem, miejscem parkingowym czy też przygotowaniem apartamentu. Jedyna dodatkowa opłata to tzw. opłata uzdrowiskowa, wynosząca 4 zł za osobę za jeden dzień, którą przekazujemy gminie.

  3. Ilość osób w apartamencie nie ma wpływu na cenę, z zastrzeżeniem że maksymalna ilość osób nie może być większa niż podana dla danego apartamentu (nie ma znaczenia czy są to osoby dorosłe czy dzieci ).

  4. Apartament zawsze przygotowany jest na maksymalną ilość osób, niezależnie od ilości osób zaznaczonych przez gościa (w zależności od rodzaju apartamentu na 4,5 lub 6 osób).

  5. Apartamenty są w pełni wyposażone ( ręczniki, pościel, sztućce, garnki, talerze, suszarka do włosów, żelazko, ekspres do kawy itd.) .

  6. Na tzw. start wyposażamy apartamenty w: tabletki do zmywarki, worki na śmieci, papier toaletowy czy kawę ziarnistą w ekspresie. Gdy się one skończą, to musisz zaopatrzyć się we własnym zakresie.

  7. Posiadamy łóżeczka turystyczne i krzesełka do karmienia dla maluchów, które bezpłatnie udostępniamy na wcześniejsze zgłoszenie. Nie posiadamy wanienek ani pościeli do łóżeczek.

  8. Do każdego apartamentu przypisane jest jedno bezpłatnie miejsce postojowe dla samochodu, do wyłącznego korzystania. Są też dodatkowe bezpłatne miejsca postojowe, na zasadzie kto pierwszy ten lepszy .

  9. Posiadamy pomieszczenia na rowery, do wyłącznego korzystania. Sami też jeździmy i nie mamy kłopotu z trzymaniem rowerów w pokojach. Wybór pozostawiamy gościom. 

  10. Akceptujemy zwierzęta domowe bezpłatnie.

  11. Świadczymy tylko i wyłącznie usługi noclegowe, bez wyżywienia ( w promieni 500 m znajduje się 5 restauracji). Nie posiadamy części wspólnych czy sal konferencyjnych.

  12. Apartamenty są zlokalizowane w czterech budynkach, położonych obok siebie, oznaczone literami A,B,C i D.

  13. W budynku jest jedenaście apartamentów, po 3 na każdym piętrze i dwa na poddaszu.

  14. Partery są wysokie i nie ma możliwości zejścia z balkonu na ziemię.

  15. Każdy apartament ma balkon, mniejszy lub większy.

  16. Z każdego apartamentu jest widok na góry, lepszy lub gorszy.

  17. W budynkach nie ma windy.

  18. Nie posiadamy recepcji 24h, najczęściej można nas złapać pod telefonem 09.00 -20.00.

  19. Jeżeli nie odbieramy, napisz e-mail lub sms. Odezwiemy się najpóźniej kolejnego dnia rano. Jest to biznes rodzinny, nie zawsze jesteśmy w pracy.

  20. Po przyjeździe prosimy o kontakt pod numerami telefonu podanymi w potwierdzeniu rezerwacji lub SMS. Potrzebujemy 10-15 minut, aby się zjawić z kluczami.

  21. Akceptujemy płatność bonem turystycznym, zaliczkę pobieramy w formie tradycyjnej , płatność bonem odbywa się w trakcie Państwa pobytu. Do rozliczenia bonu niezbędny jest kod obsługi płatności bonu, nie numer. Jeżeli chcą Państwo zapłacić zaliczkę również bonem jest taka możliwość, ale nie ma potem możliwości zwrotu – proszę wtedy o kontakt telefoniczny –  pomożemy.